Opleiding die het licht door de klas stuurt

Ik heb een goede vriendin die, als onze consulterende leerkracht, een groot deel van de opleiding op onze school verzorgt. Vorig jaar, tijdens een van onze onderwijs workshops, deelde ze met ons informatie van onschatbare waarde over het gebruik van het internet om te communiceren en onze families en gemeenschap te onderwijzen. Sindsdien ben ik op een missie om te onderwijzen en uit te leggen hoe dit hulpmiddel kan worden gebruikt om wat wij doen als leerkrachten en opvoeders te versterken.

Twee Grondbeginselen

Wanneer u e-learning gebruikt als onderdeel van uw opleidingsprogramma, moet u beginnen met twee principes om ervoor te zorgen dat de leersessie goed verloopt.

o Gezond verstand

Wanneer mensen communiceren, gebruiken zij een verscheidenheid van elektronische en gesproken communicatie. Wanneer ze een regel overtreden, zeggen ze meestal dat het gewoon een vergissing was. Mensen zeggen ook, “het spijt me” wanneer ze een fout maken. Het herkennen van dit niveau van verontschuldiging helpt leerlingen te programmeren in het zeggen van “het spijt me.”

o Vertrouwen

Mensen moeten vertrouwen hebben in het communicatiesysteem. Communicatie is een fundamenteel onderdeel van de menselijke ervaring. Mensen communiceren met elkaar, en met bedrijven, intern en extern. We communiceren ook met informatie, vooruitgang en zaken naar niet-bendeleden en potentiële bendeleden.

Hoewel het verleidelijk kan zijn leerlingen te vertellen dat ze iets niet mogen doen voordat ze bepaalde informatie hebben ontvangen, kan deze mentaliteit hen alleen maar in de problemen brengen. De definitie van vertrouwen zegt dat:

o Je moet hebben (100% vertrouwen)

o Je moet hebben (69% vertrouwen)

o Je moet hebben (34% vertrouwen)

Wat betekent dit voor u?

Om het in perspectief te plaatsen, stelt u zich voor dat u een e-mail naar een vriend stuurt en dat op een of andere manier de verzendknop niet werkt. Wat moet u dan doen? Nou, als je de digitale pen vasthoudt met de Omdat dit SchrijfWanneer toets erop (andanip), dan moet je eerst streven naar volledige overeenstemming voordat je op de verzendknop drukt. Als je ook maar enige twijfel hebt, dan moet je de andere knoppen laten indrukken.

 

 

 

o Gelijke concurrentievoorwaarden

Wanneer leerlingen aan teamprojecten werken, moeten ze aan dezelfde activiteiten kunnen bijdragen als alle anderen. Als ze het gevoel hebben dat ze gepest worden, of als ze het gevoel hebben dat ze gewoon geen deel uitmaken van het team, dan zullen ze het gevoel hebben dat ze niet aanvaard zullen worden, of dat ze zullen falen.

Wanneer dit gebeurt, is het hun doel hun afleiding te elimineren en zich opnieuw in de groep te introduceren. Zij zullen harder hun best doen om erbij te horen en geaccepteerd te worden door de rest van de groep. Hoogstwaarschijnlijk zullen zij veel gaan speech-ificeren (spreken). Hun spreekvaardigheid zal matig zijn, en ze zullen waarschijnlijk klinken zoals iedereen.

o Zorg voor opeenvolgende taken

Taken moeten worden uitgevoerd in de volgorde waarin ze zullen worden ontvangen. Het is beter om taken van een hoger niveau af te ronden dan taken van een lager niveau. Dit zal de nieuwere leerlingen een gevoel van vervulling geven.

o Tijd vrijmaken voor zelfstudie

Studenten moeten begrijpen dat hun onafhankelijke studie niet langer dan 20 minuten mag duren. De studiesessie moet binnen 20 minuten beginnen en eindigen. Als je lang studeert, kunnen de cognitieve processen niet worden volgehouden. De intense emotie en aandacht zouden het studieproces alleen maar ten goede komen.

o Bepaal een pacing/meetplan

Het meetplan kan het aantal vragen bevatten dat telkens moet worden beantwoord, het aantal punten dat voor elke vraag moet worden verdiend en de hoeveelheid tijd die voor elke taak nodig is. Dit zal de leerling helpen begrijpen welke problemen hij/zij met zijn/haar korte/langetermijngeheugen kan hebben.

o Markdown waarschuwing

Als een leerling een toets mist, moeten er verschillende plannen zijn om de ontbrekende leerling in te halen. Een plan kan zijn om de leerling opnieuw pushups te laten doen, het vorige onderdeel over te laten slaan, of terug te gaan naar de handdruklijn.

o Scheduleains

De controlesignalen van de hersenen (licht/vitale signalen/geluid of psychomatriciteit) worden geacht te worden verwerkt in de rechter- en de linkerhersenhelft. Tegelijkertijd kunnen resultaten worden aanvaard en argumenten worden verworpen. Speel een goede geluidsband of video af voor beloningen, d.w.z. Lapdancen, Slee rijden, lachgas, om de beurt.

o Ga extra voor prestaties

Ritme, zang, dans, mode, actiesporten; alle prestatiemiddelen bevorderen de stimulatie van de hersenen. Alleen een gezond brein zou deze activiteiten begrijpen en ervan genieten zonder zijn cognitieve grenzen te moeten verleggen.

Leerkrachten moeten de juiste instrumenten hebben om leerlingen te helpen hun volledige potentieel te bereiken in het dagelijks leren en om leerlingen die het niet goed doen op academisch en sociaal gebied, te disciplineren.