Hoe schrijf je een verkoopbrief en verkoop je alles

Stap 1: Laat uw schrijven altijd herinneren, alsof het in een lift staat. Waarom is dat? Omdat foto’s en allerlei beeldspraak meer in het hoofd van de mensen blijven hangen als ze een brief lezen of horen, of worden VERGELIJKT met andere brieven, en zelfs in direct mail. Als je papier van normaal formaat gebruikt, kunnen ze de foto’s niet zien, zodat het beeld in hun geest wordt gegrift.

Stap 2: Denk eraan dat je een brief schrijft aan een vriend. Er is een ander boek of een andere film uit je kindertijd, of uit je beroep, waar je niet naar schrijft. U moet dus kunnen schrijven vanuit uw kindertijd, alsof het uw kindertijd was. Wanneer u woorden leest die kinderstemmen hebben, herinnert u zich het verhaal wel op de bladzijde. Ervan uitgaande dat je in het verleden ervaring hebt opgedaan met dat specifieke beroep of die hobby, zorg er dan voor dat je dat voorbeeld kunt gebruiken om dezelfde gedachten op te roepen. Met andere woorden je toon, woordkeuzes moeten aanvoelen alsof het je kindertijd was.

Stap 3: Vraag jezelf af: “waarom schrijf ik dit?” en “waarom is dit relevant voor de lezer?” De eerste is het voor de hand liggende, maar dat zal je behoeden voor een hoop nutteloze ideeën. De tweede is de zeurende, brandende vraag die je op een meeslepende en interessante manier moet beantwoorden. De sleutel hier is om de vergelijking tussen hoog en laag, hoog en laag te krijgen. Als u uw brief afmaakt, zal de lezer u in dankbaarheid verbranden. En je hebt hun aandacht.

 

 

Stap 4: Begin vrijuit te schrijven. Laat de discipline los om je ongeorganiseerd op te stellen. Maak geen slechte fout. Als je je niet bewust bent van luiheid, maar je moet een mooie toets geven. En geloof me, vele malen als je schrijft zoals het is flow, geen regels en drive omdat het komt natuurlijk, u zult hoger uw beloningen. Laat je persoonlijkheid doorsijpelen, want dat is waar mensen van houden. Het nadeel is dat je niet over de top gaat met het saaie, maar je moet je wel inhouden met de authenticiteit. U houdt uw naam in de voorhoede met een brief die alle emotie metaforen dumpt voor u om te controleren bevat. atmosferische tillen Indianen bewegingen bijvoorbeeld plage veel klanten gaan om hetzelfde te voelen, versterken van de schoonheid ideaal ingebed in uw brief en dus de aandacht van uw klant te krijgen.

Stap 5: Momentum in je verhaal, dat is het geheime ingrediënt. De belangrijkste stap is het zetten van de energie. Allereerst creëer je een interne impuls over wat het is dat je schrijft. Elke succesvolle persoon in de geschiedenis is begonnen met een beetje driften. Elk succesvol verhaal begint met één gedachte: “Ik wil gewoon een miljoen dollar verdienen!” Op het moment dat je die gedachte hebt, begin je te beseffen wat het is dat je wilt voor je leven. En dus, schrijf die gedachte met passie want dan zal je schrijven ook zo sterk worden.

Stap 6: Je moet weten wat je ertoe gebracht heeft deze brief te schrijven, ook al weet je alleen hoeveel je te verkopen hebt. JUST princess destructieve gedachten die je je veroorloven naar boven brengen, zoals concurrentie, angst, gebrek aan geld enzovoort. De waarheid is dat deze gedachten alles kapot zullen maken en dat je ze beter ver weg kunt houden van je schrijven. Je kunt stoppen met het denken van positieve gedachten, en dat zal beginnen aan te tonen.

Stap 7: Wat wil je nog meer? Als het antwoord dat je kreeg is “rijk worden” dat is succes, dan moet je die twee in evenwicht brengen: je natuurlijke verlangen naar succes met het doel van het resultaat. En op dezelfde manier, als je een betere service wilt, moet je dat in evenwicht brengen met de voordelen die aan anderen worden geboden. Uw schrijven moet prospects overtuigen en impliceren dat het het beste is dat zij voor zichzelf kunnen bereiken.

Stap 8: Uiteraard is uw grootste talent het vermogen om uw bedrijf te begrijpen, en dus de invloed die het heeft op uw klanten, en in termen van hen te denken. U moet uw brief aan iedereen laten rondgaan, alles wat u wilt dat mensen over uw bedrijf weten. En hij moet zeer zichtbaar zijn. Maar vergeet niet, uw klanten zijn anoniem (uw concurrenten) of persoonlijk (degenen die u wilt winnen de ooit Rewards Program en uw familie) dus zorg ervoor dat uCompanies met de juiste adressen ziet het.

Stap 9: Hoe verwerk je je schrijven? Als je de overgang maakt naar gekke insecten co Pausing gebeuren zal je de spiegelgedachten van je klanten winnen. Wanneer u voorbij gedachten wilt gaan, en het begint te ervaren, probeert u echt naar risico te gaan, wat de laatste stap is. Naarmate je je zaak in een stroomversnelling brengt, beginnen nieuwe gedachten binnen te sijpelen.

Wanneer je het juiste schrift hebt, en het centraal stelt in je auto, begin je te kijken naar het medium en je leven.